lagu yang disampaikan :)

Followers

Tuesday 11 December 2012

: Metalcǿrepǿlytan :


METALCOREPOLYTAN SIBLINGS :')

dulu memang selalu saya stay juga sama dorang dorang , pagan sama sama .
sampai saya tidak pulang rumah , biarlah mama bapa saya pukul saya sampai mati yang penting dapat stay sama dorang stay pagan satu hari sama dorang . susah senang sama sama .  yang saya tidak pernah lupa time stay tengah malam tu , balik balik ada polis . sini sana lari . seok berabis la , ini la pertama group yang saya join paling enjoy , tiada tekanan :) biar pun hujan ka apa ka , tetap juga berjuang stay di anjung . tapi sekarang saya jarang sudah stay sama dorang dan saya pun baru baru ni leave dari group tu sebab ada sebab tertentu . sayang betul pula saya sama ni group . lama juga saya bertahan dalam ni group . tapi tidak apa la . semua tinggal kenangan sudah sebab saya bukan sebahagian dari dorang lagi . selepas ni , jumpa dorang tegur tegur saja la apa pun tetap kawan juga ba biar pun bukan dalam tu group lagi . hope ni group berkembang sampai ke merata tempat :')

- xii'Chin de'metalcorepolytan-


No comments:

Post a Comment