lagu yang disampaikan :)

Followers

Wednesday 7 March 2012

5,6,7 - 03 - 2012 ♥

hye kamu ;)
ini kali saya mau buat post about hari hari yang saya tidak akan lupa dalam hidup saya .
aiseehh menn , haha :D
saya mula kan dengan tarikh 5.3.12 (isnin)
saya dengan family jalan mau pg sandakan . kami jalan pada hari yang gelap . hehe (malam) kira kira jam 8 gitu lah dari tuaran . kasih ringkas jak lar , macam karangan ringkasan lah kununkunun :)
kami banyak orang nii satu keluarga lah kunun gea oleh kerana itu kami menaiki van yang disewa , aisehh men :)
itu pun mau juga dikasihtau baa .
sandakan ? omg jauh habiss baa pulaa tuh . lama sudah tidak pg sana nii . jalan dea pun saya tidak ingat ingat sudah padahal saya lahir di sana baa . haha , nama jak lahir sana tapi tidak tau apa yang ada sana :)
jalan malam sampai sana subuh >.< tidurr dalam van lorr .
tinggal di tempat makcik sana dekat memorial park . taman rimba .
(gantung pula cerita dea kan) sokaaii lah .

6,7 - 03 - 2012 (selasa & rabu)
hari yang tidak boleh lupaa -.-
-ada sedih , GEMBIRA , marah , boringg and moree lah .

itu jak lah . penadd nii sekarang . sorry kalau baca nii bikin panass pasal teda apa apa yang saya cerita :)

sandakan <3
bye bye :D ~

No comments:

Post a Comment