lagu yang disampaikan :)

Followers

Thursday 8 November 2012

sakit hati yang ku rasa :')

kenapa harus ada setiap pertemuan ada perpisahan ?
memang kalau sudah sayang apa pun boleh terjadi kan , saya buat post ni sebab saya sakit hati sama satu perempuan yang saya sayang , kenapa saya pula yang rasa sakit hati itu ? kenapa bukan dia :'(

kita berkenalan di facebook ,
ini la bukti dia , kita 1st kenal saya duluan chat sama kau (':
memang lama sudah kita macam kenal , kau selalu like status saya saya pun like status kau .
sorry la k , kalau saya screen capture kita berchat tanpa kebenaran kau ,
terus time tu saya nampak banyak orang berelay biar pun fake , jadi saya try mau buat relay sama kau .
terus kau pun on saja kan ? kau cakap apa barang fake real la kau reply chat saya (:
october 29 ? masih ingat ? itu la tarikh kita couple dan kita berpisah tarik november 8 -,-
baru beberapa hari saja kita couple ba , tidak apa la . mungkin saya tidak dapat bagi kau kebahagian .
saya harap selepas ni kau jangan lagi muncul di hidup saya lagi sebab saya tidak mau sakit hati , asalkan saya nampak kau di facebook or nama kau di facebook mesti saya sakit hati sebab hal kecil kau sudah berabis sampai kita break , tidak apa :') memang kita tiada jodoh .
last saya post pasal kau di facebook :

memang last sudah saya post or cakap pasal kau di facebook , saya tidak akan sebut or apa apa yang berkaitan dengan kau lagi . cukup la saya sakit hati pasal kau . kau saya tengok macam tiada apa apa saja yang berlaku sama kau , kau lebih gembira kan kita begini so THANK YOU saja la ah :')

saya baru baca kau inbox saya ni , saya harap ini terakhir kau inbox saya (':
itu saja la , ok . thank you sebab kau pernah cinta saya dan kau layan saya selamani (':
harap kau dapat cari lelaki yang lebih baik dan boleh bahagiakan kau , thank you again . good bye ex !

; JACKIE CHAN </3 haha ;'D

2 comments:

  1. chin sabar ja la k.. everything gonna be okay,, just perlukan masa..

    ReplyDelete
  2. sabar sudah ni , thank you esther (': memang perlukan masa .

    ReplyDelete